Over Merkrelaties

Merkrelaties gaat over Mensen in organisaties

Merkrelaties werkt vanuit de visie dat mensen de ‘merkmotor’ van ieder merk, iedere organisatie, zijn. Alleen door verbinding met medewerkers, klanten en maatschappij, kunnen merken optimaal relevant zijn en vooral blijven.

Voor mij zijn medewerkers ook klanten van de organisatie. Ik ben gericht op het vinden van (nieuwe) mensgerichte benadering in een arbeidsmarkt, een HR discipline en een werkomgeving die steeds meer door technologie lijkt te worden gedreven. De beste resultaten als de aandacht naar Mens en Technologie gaat. Vanuit de vraag hoe zij elkaar kunnen versterken. Dan stijgt kwaliteit en is de kans dat de efficiency belofte waargemaakt wordt een stuk groter.

Dit doe ik onder andere door het bieden van inspiratie, advies, praktische ondersteuning, klankboarding en creativiteit. Vaak door middel van het maken van een crossover van marketing en HR. En daarbij ga ik altijd op zoek naar de data die ons kan helpen om kwalitatief inzicht te funderen en verbeter effecten kunnen onthullen. Zo ontstaan nieuwe kansen voor ieder merk.

Merkrelaties zoekt daarbij de meerwaarde van merken niet alleen in onderscheid, maar vooral in verbinding en relevantie. Daarbij steeds de verbinding leggen tussen hoofd en hart, ratio en emotie, korte termijn en lange termijn.

Er zijn u al verscheidene mensen en merken voorgegaan, een kleine selectie:

brainstorm-rene-herremans-merkrelaties
merkrelatie-visie
roorda
bilderberg1
albert_heijn-300x172
etos_nieuw-150x150
tempo-team-logo-950x600-300x189
Rijksoverheid-300x192
defensielogo
ebi
Archief
Categorieën