Over Merkrelaties

Merkrelaties gaat over Mensen in organisaties

Met Merkrelaties werk ik vanuit de visie dat mensen de ‘merkmotor’ van ieder merk, iedere organisatie, zijn. Alleen door verbinding met medewerkers, klanten en maatschappij, kunnen merken optimaal relevant zijn en vooral blijven.

Dit doe ik onder andere door het bieden van inspiratie, advies, praktische ondersteuning, klankboarding en creativiteit. Vaak door middel van het maken van een crossover van marketing en HR. En daarbij ga ik altijd op zoek naar een fact based benadering. Op zoek naar de (beschikbare)data die kan helpen om kwalitatief inzicht te funderen en verbeter effecten kunnen onthullen, maar ook gewoon om de resultaten van activiteiten zichtbaar te maken. En daarmee een data gedreven en resultaat gerichte werkwijze ontstaan. Zo ontstaan nieuwe inzichten, ervaringen en kansen voor ieder merk.

Merkrelaties zoekt daarbij de meerwaarde van merken niet alleen in onderscheid, maar vooral in verbinding en relevantie. Daarbij steeds de verbinding leggen tussen hoofd en hart, ratio en emotie, korte termijn en lange termijn.

Er zijn u al verscheidene mensen en merken voorgegaan, een kleine selectie:

brainstorm-rene-herremans-merkrelaties
merkrelatie-visie
roorda
bilderberg1
albert_heijn-300x172
etos_nieuw-150x150
tempo-team-logo-950x600-300x189
Rijksoverheid-300x192
defensielogo
ebi
Archief
Categorieën