Steeds meer mensen ervaren een steeds grotere levensdruk, financieel en in tijd. Zo bezien moet werk steeds vaker allereerst passen in het leven van werknemers, en bovendien het leven van de werknemer verrijken. Het aanbod van werkgevers (de experience) sluit hier steeds minder op aan en is bovendien steeds minder onderscheidend. Dan wordt het lastig om een voorkeurspositie te veroveren als werkgever, zeker in een krappe arbeidsmarkt. Resultaat: steeds meer moeite met het werven van personeel en steeds meer afhakende werknemers. Samen leidt dit tot een groeiende druk op werknemer en werkgever.
In een wereld waar mensen steeds meer onder werk leiden, daar steeds minder voldoening in vinden, en daarom ook niet van plan zijn om hun privé wensen aan het werk aan te passen maar eerder andersom, leidt dit steeds vaker tot structureel personeelstekort.
In die wereld wil ik samen met werknemers en werkgever niet alleen zoeken naar mogelijkheden om werk en privé beter te kunnen combineren, maar het werk zelf ook weer leuker en inspirerender maken, wil ik dat werknemers meer voldoening en enthousiasme uit en op hun werk halen. En dit dan ook inspirerend en onderscheiden in de markt vertellen.
Niet alleen ten faveure van werknemers, maar vanuit de wederkerigheid van relaties komt dit ook de werkgever ten goede. Deze aanpak leidt uiteindelijk tot loyalere en meer betrokken medewerkers, meer klanttevredenheid en betere business resultaten.
Ik wil daarom graag bijdragen aan het menselijker, inspirerender en vooral onderscheidender maken van het werkgeverschap van organisaties. Op een manier zodat werknemers en werkgevers er vrolijker van worden.