Arbeidsmarktcommunicatie

Inmiddels heb ik een track record opgebouwd van effectieve en award winning arbeidsmarktcommunicatie. Zowel in de rol als adviseur als die van eindverantwoordelijke.

Hieronder een overzicht van de meest recente award winning cases.

Albert Heijn kent net als andere supermarktketens grote uitdagingen op het gebied van werving en behoud van winkelpersoneel. Met name in de bijbaan-doelgroep: scholieren en studenten. Waar Albert Heijn jaarlijks een wervingsuitdaging van ca 40.000 werknemers heeft. Via meerdere prijswinnende campagnes en een verschuivende focus naar de kandidaat en medewerker experience. Een experience die we steeds weer konden uitvergroten via een social media strategie waarin Albert Heijn in communicatiekanalen steeds blijft meebewegen met de doelgroep. Wat uiteindelijk geleid heeft tot een meer stabiele bezetting en lagere communicatiekosten.

Succesvolle wervingscampagne vanuit de centrale EVP, specifiek vertaald naar drijfveren en behoeften van ICT doelgroep.

Voor Lidl Nederland een doelgroepspecifieke EVP voor bijbaan doelgroep ontwikkeld en met bureau Herc doorvertaald naar een prijswinnende campagne.