Inspiratie

Inspiratie

Inspireren via workshops, presentaties en publicaties 

Via Merkrelaties wil ik merken en mensen inspireren om meer vanuit relaties en experiences te gaan denken en doen. Ruimte te maken voor dialoog en nieuwe energie in mensen en merk aan te boren.

In mijn inspiratie-activiteiten leg ik steeds de relatie met de praktijk, vanuit theorie, visie en praktijk ervaring. Want uiteindelijk heeft inspireren pas zin als het ook zijn weg naar de praktijk vindt.

Ik leg dan ook bij voorkeur een relatie met wat ik in mijn praktijk meemaak. Want zoals alleen Cruyff dat kon zeggen: “Bemoei je pas met de praktijk, als je zelf ook praktijkervaring hebt.”

Dit doe ik door advies, klankborden, het geven van presentaties en workshops. En door te publiceren. Inmiddels heb ik twee management boeken gepubliceerd, diverse artikelen en deel ik regelmatig mijn observaties en inzcihten via mijn weblog.

De ingrediënten voor mijn inspiratie-sessies zijn: visie, theorie en praktijk, creativiteit, vernieuwingsdrive, resultaatgerichtheid.

 

brainstorm-rene-herremans-merkrelaties
rene-herremans-merkrelaties
Archief
Categorieën